Bad...

Aa fan imorrn ska vi bada med klassen, visst det är kul att bada och jag har ny bikini men jag skäms så jävla fucking mkt över min kropp, hatar min mage. Jag är ju sååå fet. Asså fan jag orkar inte leve längre (okej jo men jag mår inte bra) alla lägger upp bilder på sig på sommarn när de har bikini och visar magen och jag blir så jävla avundsjuk... Och nu vet jag att ni tänker "men vrf tränar hon inte". Men va fan, jag har 3 träningar i veckan och sen har jag minst 2 matcher per helg typ och jag går inte ner, de är ngt jävla fel på mig!!
Okej gud förlåt för typ världens längsta och deppigaste inlägg
//E M I L I A <3


Kommentarer
Postat av: Linn 

Du har perfect kropp gmn inget du ska skämas över! FINNS ! <3

2012-03-22 @ 17:29:23
Postat av: Johanna!

Herregud Emilia! Din kropp är perfekt! Du är inte fet och det är inget fel på dig., du kan också lägga upp bikini bilder, för du är snygg, smal och perfekt :D

2012-03-22 @ 22:22:57
URL: http://jojjanojossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0