Dålig uppdatering, vet...

Aa tyvärr har jag inte hunnit blogga ngt, ledsen. Men det är väldigt mkt nu i skolan och på innebandy så det blir inte så mkt tid...
Aja men imorrn ska jag på ett "fjortis party", har ingen aning om vad jag ska ha på mig så ni får gärna kommentera med tips :)) aa jag ska va en fjortis för dom som nt fattar, hehe :3

Ikväll ska jag plugga asmkt typ och ta hand om Gustav för mamma ska på föräldrarmöte (pappa är i Göteborg)
Vet inte om det är ngt bra på TV ikväll isf blir det nog ngn timme framför TV:n oxå :]

Ska göra läxan
Puss
E M I L I A <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska ha fjortis party ?

2012-01-19 @ 17:43:26
Postat av: Emilia

Svar på tidigare kommentar: Det är hemligt!

2012-01-19 @ 20:42:55
URL: http://emiliandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0