@home

Kom hem för en liten stund sen från Malin A, vi hade grymt mysigt. Först var det jag Felicia, Malin och jag och vi fotade (bilden). Sen skulle Felicia på utvecklingssamtal i skolan och då kom Lollo så då spelade vi bandy med Malins brorsa och hans kompis, haha kul faktiskt! Sen kom Felicia och spelade lite och så... Sen åkte hon hem och sen år vi middag hos Malin (Lollo & jag) tack för att vi fick vara hos dig gulle! <3 och nu har jag kommit hem och ligger i sängen.
Gud vilket tråkigt inlägg, förlåt men hade bara lust.
Godnatt iaf
//E M I L I A <3

Ska jag ha 1:an elr 2:an som pp? (tacksam för kommentar)


Kommentarer
Postat av: Malin à

Tvåan tycker jag ! Du är bara för söt ! 💋😍👍

2012-03-22 @ 22:26:24
Postat av: Alva

1:an tycker jaaag! Du är så fin <33

2012-03-23 @ 11:45:18
URL: http://alvafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0