Dagens planer

Elr ja, typ hälften har vi redan gjort så de blir ett lite sent inlägg, hehe.
Först efter skolan stack vi till Täby och såg Hunger Games, grymt bra film (rekommenderar verkligen!!!)
Sen åt vi på Mc Donalds (börjar bli standard nu) haha feta!
Nu är vi hemma hos Malin L och gör oss i ordning för snart ska vi gå ut och träffa ngr killar i Malin L, Maria och Teas gamla klass, kuligt!
Alla cheyer ska sova här hos Malin L förutom jag. Åh ibland bara hatar jag mina föreldrar. Visserligen för att jag har kvartsfinal imorrn men förfan jag fick inte sova över förra gången, men men...
Min kväll kommer iaf bli bra, vad ska ni göra ikväll gullungar?
Kärlek till er
//E M I L I A <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0