Kommentera, fan :)

Jag får typ inga kommentarer, så snälla kommenatera och läs min blogg <3 Det är bara typ 3 dagar kvar (i skolan) om man inte räknar med på onsdag för då slutar vi 10. Det har varit en ganska jobbig termin, mkt bråk och mkt i skolan. Men jag är ofc glad över mina bestisar, ni är alltid där för mej. Ni lyser upp min dag <3 Ni fattar inte hur mkt ni betyder för mej, hoppas verkligen att ni fattar det ! En stor kram till er <3 Ja skulle egentligen till Täby idag men jag fick inte för jag skulle gå på fotbollsträning :( nu är jag så jävla avunsjuk på alla som lägger upp bilder på Facebook när dom kramar Chris Medina ! Aja, kanske en annan gång. Fast har kommer jue aldrig komma mer till Täby, typ. FAAAN Det blev ett långt inlägg :) Förlåt det blev lite deppinlägg, jag är bara lite arg för att jag typ bråkar med alla känns det som, okej nu ska jag inte skriva mer för då blir det bara med depp <3 PUSS/Emilia <3

Kommentarer
Postat av: Tea och Maria

Åh så jävla synd att du inte kunde vara med! :( Puss på dig bästis!

2011-12-15 @ 23:01:44
URL: http://teaomaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg äger! älskar dej sweetheart <33

2011-12-16 @ 22:39:54
Postat av: malin l

oj det syndes inte att det var från mig men det va det<3

2011-12-16 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0