Tänkte hålla igång bloggen lite

Hej mina fina!
Jag får panik när jag kan blogga så jag tänkte hålla igång bloggen lite genom att blogga från datan men det blir bara gamla bilder då tyvärr... 
Jag hade iaf en jättemysig midsommar som jag spenderade med min familj hos två andra familjer på Sandhamn.
Imorrn ska jag nog sova över med Alva, har verkligen saknat henne.
Sen nästa måndag sticker jag till Malin As landställe, åh vad kul det kommer bli! Vet inte vilka mer som följer med men kommer iaf bli helt jävla grymt! LÄNGTAR!
Har inte så mkt mer att skriva men ni får ha ett fortsatt bra sommarlov hörrni!
//E M I L I A <3
Bjuder på den här gamla fula bilden på mig och Alva från Alperna, osminkade och allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0