Mys med bestis

Vi slutade kvart i 10 idag och då gick jag hem och typ kollade på tv och åt glass, fet? Nejmen sen ringde jag Alva för att jag kände att jag inte hade ngt liv alls så jag stack hem till Alva och vi (hon, haha) lagade mat till oss två, jättegott! Sen blev det verkligen jättefint väder så vi cyklade till Ica och köpte choklad, jordgubbar och godis och åkte till en äng och satt och pratade och myste där. Efter det stack vi iväg till våra syskons dagisavslutning, inte jättekul... Nu sitter jag och kollar på bästa programmet "Shake it up" nej men jag har absolut inget att göra så jag tror art jag kanske ringer ngn kompis elr så.
Ha en bra kväll hörrni
//E M I L I A

Lite bilder från idag;


Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Sjukt fin blogg, liiike iiit <3 men jag ser att du skriver "ska på träning nu" osv. Så jag undrar vad, och hur ofta tränar du?:) <3

2012-06-13 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0