Ang uppdateringen

Hej hörrni.
Ja som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på 6 dagar. Men jag har en bra anledning. Kanske fler som har märkt att blogg.se appen inte funkar, tror att det beror på att de gör om blogg.se. Nu kanske ni undrar vrf jag inte bloggar på blogg.se men jag kan inte ladda upp bilder från min dator, vet inte vrf. Och det blir tråkigt om jag bloggar utan bilder, elr hur?! Ändå kanske skönt med en liten paus.
Jag bloggar nu från min kompis dator.
Juste på fredag är det ju midsommar och imorrn åker jag till Sandhamn, åh så jävla härligt! Jag kommer ta bilder så när blogg.se appen funkar blir det en liten bildbomd tror jag...
Men ha en grym midsommar!
//E M I L I A <3
Gammal bild från i vintras. Passar inte så bra nu när det är sommar... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0