Tillbaka

Hej, har ni saknat mig? Nej men jag har faktiskt saknat bloggen väldigt mkt och funderade på att blogga i helgen men ville lixom tänka över allt som hänt och så...
Ska kanske berätta lite om min helg:
Fredag: Då åkte jag med Felicia och kollade på en match och sen fick vi hå hem från Erikslund hem till Felicia... Ja och vi åt lite mat och myste lite och så.
Lördag: Gick upp jättetidigt och spelade final i Mitt i Cupen, VI VANN! Vi är lixom bäst i Stockholm! Kan inte fatta det!
Söndag: Åkte jag till Gröna Lund med familjen och Alva. Alltid lika kul att vara på grönan!
Ja, de va lite om min helg, herregud vilket långt inlägg. Hoppas ni orkar läsa!
Ha en bra Valborg btw!
//E M I L I A <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0